Vi fick..

dagen till att gå trots allt =)

Vi har varit inne hela dagen idag och bla sysslat med detta:
Lilia har nämnligen lyckats med att tömma hela sin byrå idag..inte bara en gång..utan 2ggr..snacka om att jag blev tokig på henne!!
Lærke kom smygandes och sa:Maaammaaaa...Lilia har kastat ut ALLA sina kläder på golvet..
Ja ni ser själv..2ggr alltså!!



Sen har vi skojjat framför kameran,barnen och jag..ja dom blev fina men jag ser fan döende ut..haha!!Blek som satan och blemmor och annat skit i ansiktet..men kuligt hade vi den stunden!









Vi blev något trötta på att bara vara hemma så vi gjorde oss klara alla och stack iväg till IKEA..Lærke älskar att vara inne på lekrummet där!
Vi lämnade av henne och gick sen ett varv ..jag och Jens alltså..vildingen sprang runt om benen på alla folk som va där =)
Men hon var glad och lydde fint!

Så nu blev det förändring i köket =)
Vad tycks??



Före:








Efter:







Ja jag är inte fotograf..det kan man lugnt säga..men helheten av köket blev mycket snyggare!


Kommentarer
Postat av: sandra

snygga dörrhandtag. dem har vi oxå i vårt kök (inte knopparna då) :)

2011-01-20 @ 22:12:00
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0