Ljuvliga fredag..

Här hemma har det gått i 190 hela dagen..hade energi till 1000 imorse när jag slog upp de gröna =)
Så med frukost i magen gick jag igång med att rensa garderoberna där uppe!Alltså så mycket skit man samlar på sig..jisses!Har trådbackar inuti garderoberna och 2st av 5 var fint iordning när jag satte igång..nu kan ni väl gissa er till att 5 av 5 är superfina =)
Köpte tyg "lådor" att ställa i trådbackarna och har nu organiserat upp alla flickprodukterna..det vill säga gummiband,hårborstar,smink och diverse krämer!Snyggt och prydligt och dessutom fick jag kastat en hel massa som inte används..kanon!
och när jag ändå var igång så tog jag och gick igenom mina sommarkläder med..och se där..en hel påse till välgörande ändamål!!
Dessutom har jag lyckats med att städa 2 dass och tvätta smutsiga sängkläder efter att ha renbäddat till barnen..ja just det golven fick ett tag med =)

Så effektiv kan man väl lugnt säga att jag varit och det känns så bra nu inför helgen!!

Maten för kvällen är i magen,barnen duschade,dom har fått i sig lite fredags gott men nu blev det för bra..Jens är uppe och borstar tänderna på dom och jag ska gå upp och få pussar och kramar!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0