Den här bloggen..

den har alltså inte högsta prioritet som ni kankse märker =)


Tittade tillbaka och var ju faktiskt ärlig och skrev att det inte skulle bli ngn uppdatering förrens efter jul..såhär är vi alltså nu..hmm den 6/1 =) Jaja..

Julen var iaf supermysig..och lite extra mysig blev den ju med tanke på att mina fina syskonbarn var här nere..och syster med förståss..Vi spenderade julafton hos mamms och papps...och jag lärde mig att äta brunkål..ja inte sådan sörja på rulle..nänä..mamma hade gjort egen och den smakade suveränt!Får väl ta och få receptet så jag kan göra min egen till nästa jul!
Här är den..haha!



Vi åt och drack mest hela kvällen och man blev allt lite bugasprängd..haha!

Tomten kom och paket skulle öppnas..det blev en hel del och vi fick hjälpa till med några stycken..

Men glada blev dom iaf..

Lilia fick ett pussel bla. Morfar Nisse var snäll och satt med henne en stund =)


Vi gjorde ett försök att ta en bild..men då kom min stora tumme ivägen!Och dessutom så sitter jag i ngn konstig ställning så jag får dubbelhaka..och det har jag IKKE!! =)







Lite bilder sådär..bättre än inget va????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0