Frenetiskt..

Lærke jobbar frenestiskt på att få ut den lösa tanden som sitter där uppe..hon har hållt på nu i säkert 2 timmar med att vrida och vända och vicka på den..hon har bestämt att denna med ska vara ute innan pappa kommer hem!
Tror dock att hon misslyckas med sitt mission..Jens kommer om ca 30 minuter och än så länge sitter den på plats!Men jag ska inte underskatta henne =)
Idag har vi myst hela dagen..jag och Lilia har varit supertrötta då vi har varit vakna halva natten..Lilia har hostat så hon har kräkts ner sängen inatt..så en dusch och renbäddning vid 2 tiden inatt..och sen fick hon ligga hos oss..vilket resulterade i att Jens täcke och en handduk också blev ner kräkta =( synd om henne!
Idag har det inte hänt några olyckor..hon väntar väl till i natt igen!
Tvättmaskinen har gått varm och likaså tummlaren..
Ikväll ska jag ner och träna,har bokat bodybalance men sticker ner tidigare och hoppas på att min arbetskamrats man är där nere,han har lovat mig att jag ska få hjälp med alla jäkla maskiner där nere,en hel djungel på vilken man använder till vad =) Kanon och det ska han ha stort tack för!
Jobb imorrn igen... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0