Varför....

ska just jag ha denna blödnings rubbningen som jag har????För den innebär att läkaren inte kan hjälpa mig med någonting nästan..det visade sig att jag hade vatten i knät och en ledbandinflammation..på samma knä givetvis!!Och hon ville inte gå in och dra ut vattnet för hon trodde hon skulle misslyckas och göra det "värre" än vad det redan är..hon kunde dessutom inte ge mig någon smärtlindring för att alla tabletter ingår i "samma" familj med samma verksamma substanser..så vad fanns det att göra då??Joooo vila och knapra alvedon..så nu är jag mot min vilja sjukskriven först 2 veckor heltid och sedan 2 veckor deltid!!Inget jag överhuvudtaget vill..
Hon tog även ett prov som ska visa om jag har någon form av reumatisk värk..eftersom jag har haft problem med knä och axlar tidigare..sååå vänta i 2 veckor innan det svaret kommer =(

Såå vad ska jag nu göra???sitta och glo i 2 veckor???Ha hjälp till allt som ska göras???Fan rent ut sagt!!!


Kommentarer
Postat av: vera

Uff, tänker på dig <3



När Annie e frisk kommer jag å Kalle till dig!!



Kramis!

2010-09-10 @ 01:41:52
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0