Högläge..

Jodå..effektiv har jag varit..iaf i ca 15 minuter..för så lång tid tog det att tömma den förbenade diskmaskinen =(
Annars så har dagen förflutit ok..jag har slumrat på soffan och pratat i telefon och surfat efter meningslösa saker..precis som det ska vara när man är hemma sjuk från jobb!!Ett par koppar kaffe har intagits i min ensamhet..ja ensam sånär som på ca 45 minuter..
Hatar att vara ensam..

Mamma va snäll som hämtade barnen åt mig idag..hon tog dessutom med dom hem och fodrade dom..haha!!Så dom fick jag hem för bara en liten stund sedan och nu ligger dom i varsen säng eftersom dom valde att bråka med sin krymplings mamma och då åker man i säng...
I skrivande stund har jag hunnit med att berätta min livs historia för min syster över telefon,varit och lagt min minsting 3 gånger i sängen igen och tjaffsat med min 5 åring angående om man ska eller inte ska uppföra sig..jag håller på att man ska =)

Jens är iväg och käkar med ett gäng DK polare så han lär jag inte se förrens senare ikväll..och just idag önskar jag så att han var hemma..behöver lite tyck synd om mig kramar..

Såå nu sitter jag här och tänkte ta mig en kopp java..är så uttråkad så det inte är klokt!!

Kaaankse kommer det inlägg lite senare..bara för er trogna läsare =)


Kommentarer
Postat av: vera

Här sänder jag dig en tyck synd om mig kram!



Kraaaaam!

2010-09-02 @ 01:50:28
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Lina

KRAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!! :)

2010-09-02 @ 21:33:02
URL: http://miniliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0