Barnen glada..

Då är mamma också glad..idag har varit en kanon dag..skönt att det finns sådana med!!
Jobb idag..inte fullt så kul som jag hoppades på att det skulle bli..efter ca 40 minuter kände jag av knät..och sen var det kört..både humör mässigt och ja på andra sätt!!
Men så fort jag kom där ifrån och pillerna började att verka så steg humöret igen =)

Jag cyklade ner till byn och fick tag på ett par nya skor till Jens som han ska ha på bröllopet..50%..det gillar vi..så kanon fina skor till 495 :- inte illa!!
Efter det blev det ett besök på Toppen för att inhandla maten till aftonen..som senare blev ombestämt för att Jens skulle till kiropraktikern..stackaren har inflammation i 3st kotor i ryggen =(
Så ikväll har jag och barnen ätit köttbullar och makaroner..och pratat om vad som har varit bra idag och vad som varit dåligt..Och vet ni?!Det Lærke tyckte va bra med denna dagen..det var att mamma kom och hämtade mig...e hon inte söt så säg..min lilla Lærke♥

Efter maten så var barnen jätte duktiga med undanplockning av tallrik,bestick och glas..dom gick och tvätta sig utan tjat ochjag fick stora pussar och kramar!!Vilken tur att vissa dagar är såhär..vad skulle man annars tatt sig till??!!

Vi plockade fram pärlor och pärlplattor och detta mästerverk fick jag till...synd bara att jag saknar en del vita pärlor =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0