Ännu en dag..

hemma med ångest och uttråkning!!

Ska inte tjata allt för mycke om detta,men det är svårt..och jag vill inget hellre än att det går över nu!!

Dagen började kl 6 imorse då barnen och mannen skulle iväg..upp och försöka hjälpa till med det jag kunde..(inte mycke)få iväg dom,stoppa i mig lite piller och smörja knät..sen la jag mig på soffan och somnade om i 1½ timme..välbehövligt då Lilia legat i vår säng och snurrat sen kl 3 el 4..

Upp igen och på med lite kaffe..gott..och i lugn och ro är det ännu godare =) Sen ringde minsann min syster så jag fick pratat bort 45 minuter..om allt och inget...roligt att höra på hennes planer och att höra hennes driv i rösten..jag är 100% säker på att hennes planer kommer gå bra!!
Men så fort man pratat med henne så smyger sig saknaden på..nu hade det varit skönt att sätta sig på ett plan upp till henne och bara varit!! ♥

Mamma ringde kort därefter och meddelade att hon kommer kl 15.30 för att hämta mig så vi kan få hem mina små troll..sen blir det middag där hemma med övernattning!!Iaf för barnen..man vet ju aldrig med mig..har jag ont så blir nog jag med där =)

Igår hade jag försökt att förbereda maten tills Jens kom hem..eller jag hade iaf plockat fram det han behövde för att göra den =) Han e snäll min man..lagar mat,badar barn,lägger barn och allt annat som jag inte reder ut just nu..sååå glad över att jag har honom!! ♥ Tack älskade du ♥

Nu blir det lite youtube klipp och sen sofflocket .....IGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0