Räcker..

inte till just nu..
Jag är trött..och det är bara förnamnet...trött på att inte räcka till..utmattad i hela kroppen..ont i hela kroppen och med en ständig huvudvärk som vägrar ge sig!!
Har det jobbigt på jobb och vet inte hur jag ska hitta nya krafter som kan hjälpa mig..
Ork till att vara en bra mamma och att vara en trevlig fru..det vet jag knappt hur jag ska göra med..
Att det alltid ska hända något så att man inte bara kan vara..förvisso kan man inte sluta att leva bara för att man mår dåligt..men jag orkar helt enkelt inte!!

Skit trist att ha det såhär..men med stöd och hjälp ska nog även jag kunna ta mig på fötter igen...

Hoppas ni andra njuter av ledighet!!

Kommentarer
Postat av: vera

Nämen gumman!

Visste inte att du mådde så här dåligt=(

Im here for you!

Vi hörs i veckan som kommer=D Puss

2010-11-13 @ 19:49:36
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kämpa på, förhoppningsvis vänder det snart . många kramar

2010-11-14 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0