Barnen..

Satt precis och beundrade min blogg design..den är verkligen superfin!!Och framför allt då mina underbara tjejer...som jag älskar er!!Vackra,söta,snälla och alldeles underbara..dom ger mig så mycket glädje..och förtvivlan,ångest och massa därtill..vad skulle jag gjort om jag inte blivit mamma???Alla känslor..bergoch dalbanor..men ändå finns dom där..i vått och torrt!!
Dom ger mig kramar,säger att dom älskar mig och pussas en massa...
Alla tårar jag fäller i tron om att man är den hemskaste mamman i hela världen..ibland känns det som om man inte är tillräcklig engagerad..ibland bryr man sig alldeles för mycke..tar åt sig av små saker som i självaste verket inte har någon tanke bakom!!
Men en sak vet jag..jag är den bästa mamman till MINA barn iaf..vad än alla andra tänker så vet JAG att jag gör allt för mina barn!!Och jag älskar dom mer än det finns stjärnor på himmlen ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Så fint skrivet... Jag håller med, precis så det är!

2010-03-24 @ 22:12:40
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0