Superskön..

Helg har passerat..ja förutom en liten incident,men det hoppas jag att det blir glömt snart!!

Jag har varit ute och dansat igår..det ni!!Jättekul och trevligt..ni tjejer är verkligen fina och sååå kul vi har tillsammans =)
Vi var först hemma hos Cilla och käkade god mat och ostbricka..drinkar intogs,skrattade så vi nästan kissade på oss och en och annan tår fälldes =)

Jag blev överrumplad av ett foto på en mycket speciell människa som tyvärr försvann från oss på tok för tidigt!!Att inte ha sett denna människa på 12 år och sen plötsligt se honom i en kamera gjorde mig väldigt ledsen..han var så speciell ♥ och man påminns varje vinter om honom!Men alla fina minnen lever kvar inom många av oss!

Vi åkte till ett ställe som heter Kräm tydligen..Trelleborg har ju aldrig varit ett ställe som jag åkt till för att festa och dansa men dom senaste 2ggr så har det blivit dit vi åkt..sak samma vart..vi har ändå jäkligt roligt =)

Dansade till fötterna inte orkade mer och sen in i en taxi och hem!!Trillade väl in någongång vid 3 halv 4 skulle jag tro!!Eller??Haha!!

Idag har man väl varit sisådär trött..inte ofta som man är uppe till småtimmarna..men har ändå lyckats med att baka ca 40 lussebullar..och dom blev stoooora..Jens skulle prova att göra en kaka från DK som vi skulle bjuda på när han fyller år..vilket projekt till kaka..och sen kommer han på att det var inte alls denna han hade menat =)
Så det blir en helt annan den 19!!

Sen var jag inom Lina och hämtade mina saker som jag lämnat där igår..och fick pussat och kramat grabbarna..mina små favvisar =)

Hem igen och äta mat..julmat..ååhh va de e gott!!Jag har gjort risalamalta med men den står kvar i kylen tills imorgon..orkade faktiskt inte ett dugg mer efter köttbullar och prinskorvar =)
När vi skulle plocka undan så fick jag hjälp av min stora tjej..hon är bäst!!Hon upptäcket även att mjölk kartongen var slut och frågade om hon fick göra en skjorta???Ehhh va kan DU det..mmm en Elvis skjorta!!Jaja låt se då..

Och visst!!




 

 


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Men siss, underskatta inte ditt smarta fina barn :)



Häftigt Lärke! Du får visa moster hur man gör sen när jag kommer ner :)

Många kramisar..

2010-12-13 @ 22:21:08
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0