Så mycket att göra..

Så lite tid..eller ja det känns som det iaf!!Dagarna försvinner för mig och jag har 0 planeringsförmåga..hmm undrar vart den har tagit vägen??
Barnens kläder till julfesten är klara och en bock på listan klar!!
Nu är det julpresent till dagmammorna och alla julklappar som ska handlas!!Skriva schema till dagmammorna och kolla ledigheter..fixa julgran och pynta den.städa och pyssla här hemma,hålla kalas för Jens som fyller år och baka till det några dagar innan..ååhh hur ska jag lägga upp allt??
Ja det är inte allt..ska skriva ny lista på allt annat!!
Men idag ska jag slappna av iaf..barnen och jag är lediga så vi ska pyssla och mysa!!


Kommentarer
Postat av: vera

men vad roligt att bloggen lever igen!

2010-12-06 @ 14:46:04
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0