Lusselelle..

Idag har vi varit i kyrkan för att titta på alla dagmamme barnen som skulle sjunga för oss =) Med oss hade vi morfar..mormor är i Stockholm och missade detta viktiga event =)

Lite stressad då dålig planering är mitt mellannamn..men allt fixat när Jens klev innanför dörren och vi kunde bege oss och komma i tid!!

Dom fick på sin sina särkar,men Lilia ville inte ha den man har på huvudet =) Så Lærke fick va lucia och Lilia var tärna..för glitter gick bra!!



Alla barnen samlade!

Detta fotot blev det sista på Lilia då hon sekunden senare började att stört tjuta efter mamma och pappa..sötisen fick komma och sitta hos oss ist..



Litet hus vid skogens slut..liten tomte tittar ut..




Superduktiga barn och min stora hördes ordentligt =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh, så gulliga dom är. Skulle så gärna velat vara med. Krama tjejerna.

2010-12-15 @ 21:19:02
Postat av: Vera

Naaauw, sötisarna=)

2010-12-16 @ 00:38:23
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack för tipset, jag ska åka och köpa ett idag!

2010-12-16 @ 10:02:36
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Stina

OK! Jag tänkte väl det, hade ingen aning om att man behövde ringa innan bebisen kommit! Tack för tipset! :)

KRAM på dig

2010-12-16 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0