Lærke..

Igår sa min lilla fina att hon ville ha ett skrivbord på sitt rum..för snart ska hon läsa läxor och det vill hon göra där =) Jag och Jens kollade lite rundor på nätet senare på kvällen men hittade inget som var som vi tänkt oss..
Till slut så kollade vi blocket..och där kom ett sött gammalt litet skrivbord fram och dessutom fanns det att hämta i Höllviken!!Vi skickade ett mail och nu ikväll körde Jens och hämtade det =)




Lite skavanker men det är bara charmigt..



Lærke blev superglad!!
Ska försöka ta en bättre bild en annan dag..

Vi fick slita henne därifrån när det blev tid att lägga sig =)
Och sen låg hon uppe i sängen och kallade..till slut blev denna mamman liiite irriterad och sa med barsk ton
:-Nu slutar du Lærke det är natti för dig..
:-Men mamma...jag kan inte sova,för jag är verkligen jätteglad för mitt nya skrivbord...
:-Åååhh vad härligt att höra..MEN det är ändå natti hjärtat!!
:-Ja men jätteglad är jag..

SÖTA LILLA HJÄRTAT ♥


Kommentarer
Postat av: vera

hihi=)

Så sött litet skrivbord! kram

2010-12-07 @ 00:45:49
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0