Nu kanske..

ni tror att jag skitit i att blogga igen..nej,nej!!Har bara haft fullt upp med diverse saker..kräftskivan i lördags tex..jätte trevligt..med mång trevliga människor..både kända och okända!!Kvällen löpte på bra och vi intog alla en fördrink och sedan åkte alla knyte korgar fram!!
Vi åt och åt och ja..åt en del till..
Magen var som en ballong..och jag som tyckte klänningen satt bra när vi om höllt på att spricka efter maten =)

Vi lämnade barnen..eller nej..Jens lämnade barnen i Hbg kl 13 ca,dom skulle sova hos farfar och Bente för första gången..jag var skit nervös..därför tänkte jag att om jag bara blev hemma så skulle lämningen gå bra!!För om dom hade börjat att gråta och vilja hem igen så hade jag varit den första att sätta som i bilen och vända hemmåt!!Men allt hade gått fint..dom traskade iväg till båten och sen hade dom varit på byafest och naturligtvis fått lite mutor och annat =)

Så på söndagen hämtade vi 2st glada barn som hade haft det jättekul!!


Nu hinner jag inte mer för nu måste jag fixa med maten och plocka undan lite innan mamma kommer..hon ska passa barnen en stund ikväll så att jag och Jens kan sticka in till malmö festivalen en stun och glo =)

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0