Vila i frid...

Tänk att ett liv kan släckas såå fort..inte för att jag kände henne eller ens hade pratat med henne..men när man vet vilka föräldrarna är och någon annan som känner dom sörjer..ja då blir man berörd själv!!Jag tänker förståss:tänk om det varit mitt barn??vad hade jag gjort??hur hade jag känt??och hur kunde detta hända just mig??..jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva det dom känner just nu..men mina tankar går idag till Amanda och hennes familj..17 år gammal och hela livet framför sig...Vila i frid ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: lina Andersson

tycker det e frukansvärt att en sådan ung tjej med livet framför sig ska behöva försvinna..tänker på alla hennes nära o kära.

2009-09-17 @ 11:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0