Just nu..

lyssnar min man på..inte fan måste man ha cadillac..har min 142 med gliiittrig lack..hahaha!!Han e go han!!Jag har fått titta på ensam mamma söker..och det är ju lika bra och underhållande som vanligt!!
Nu ska jag strax krypa i bingen och mysa..tänkte tända några ljus och läsa en bok..eller helt enkelt bara ligga och hålla om min man en stund..är det inte skönt att kunna känna samma känslor som man kände den första tiden??..att bli nykär i tid och otid..??att sakna och längta efter den där som man verkligen vill dela sitt liv med..??Jag är såå lycklig med min man..även om vi också blir trötta på varandra,trampar på varandra och inte alltid uppskattar varandra..vi vet ju att det är VI!!Jag och Jens..det är ren och skär glädje..och han har gett mig det dyrbaraste jag har..VÅRA barn..vår Lærke och vår Lilia!!Han är mitt liv och jag är hans..

Mycke med kärlek kände jag♥
Jag hoppas alla ni därute älskar någon som älskar er..

Nu spelar han..hon kommer till mig och gör mig mera lycklig..var ska vi sova inatt...jag varit mållös nu var väl måttet rågat..hon gjorde det som jag aldrig skulle vågat..men de var kanske en rätt bra grej hon gjorde..

Nu slutar jag..med JAG ÄLSKAR MIN JENS♥

Kommentarer
Postat av: Camilla Levenstad

Camilla Levenstad gillar detta.. (Facebook) =)

2009-10-19 @ 22:15:44
URL: http://levenstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0