Ljusen tända..

Vi har mys..maten är nere i magen..och lillan sover!!kaffet är i koppen och stora tjejen sitter här bredvid mig och målar i sin pippi målarbok!!Vi väntar på idol..då plockar vi fram godis,chips,dippa och coca cola..sen kryper vi ner under en filt och myyyser ♥ oftast somnar Lærke i famnen antingen på mig eller hos Jens..och då,DÅ njuter vi..att se henne vår stora fina flicka ligga helt avslappnat hos en gör en varm i hela kroppen!!Då kan man pussa på henne hur mycket man vill utan att höra en massa pustningar =)

Undrar när mina Gangstar kläder kommer..hade varit kul att få dom nu när alla kalasen sätter igång..med tanke på att jag,morfar,Evan och mamma fyller år i november så blir det en del kalas och sen fortsätter det så ända till den 5 januari...så kläderna behövs verkligen!!Sen ska jag ju få hem mina ljus sen ljuspartyt och dessutom en hel drös med handdukar..ja shit vad jag bränt pengar denna månaden =) och det gillar jag!!!

Nu ska jag duka fram på bricka en massa mys,sen får vi se vem som måste lämna idol ikväll..jag gissar på Eddie eller Rabih..dom har ju inte varit sådär jätte starka i fredagsfinalerna..även fast jag är lite små förälskad i Rabih!!Åååhh han får en att smälta!! =)
 

Fredag i dag och jag ska jobba hela helgen!!Inget jag ser fram emot men,men sånt är ju livet!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Kalasen slutar inte den 5 januari jue..?? Ett i Gnarp oxå den 16 :)

2009-11-06 @ 23:14:42
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: vera

Ja, gangstar kläderna vill vi ha:)

Mysigt med myspys:D

2009-11-06 @ 23:22:19
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0