1:a advent..

                                                      

 

                                                         



¨
Tänk idag är det ett helt år sedan Lilia döptes..tiden går ofantligt fort och jag vill pausa!!Idag har vi varit ute i byn i 3 timmar..man stötte på folk hela tiden som man kände och utbytte några ord..jätte trevligt..men Vellinge är som det är..litet och man går runt allt på 5 minuter =) Lærke hann iaf med att rida på den stora hästen och hoppa i hopp borgen..hon hann också med att tigga till sig en del godsaker som inte hör hemma på söndagar..men va gör man inte..nu har hon ju börjat med det här :Snälla,snälla mamma..kan jag inte få???Haha..hon är ganska svår att motstå kan jag lugnt säga..
Vi träffade mamma och pappa i byn så vi sällskapade med dom..sedan gick vi hem till dom och tog pizza med oss..bara det att båda barnen var as trötta så vi fick gå hem igen vid 17.30..när vi kom hem så la vi faktiskt båda ungarna och dom somnade direkt =)


Tänkte visa lite bilder...

Vårt julemys..

                      


                      





Barnens pynt från dagmammor och kyrkis..



                       



                      



                       



Fina saker dom gör.. =)


Nu ska jag strax gå och lägga mig..är lite smått uttråkad och tror att gå och lägga sig är det ända som hjälper..har funderat på saker som jag måste göra..tänkte ifall det var något jag  kunde fixa nu när jag ändå sitter och inte har något att göra..men då innebär det att jag måste väcka ungarna och få på dom lucia linne och sedan fotografera dom..hmm näää tror jag struntar ide va =)
Annars så är det till att sätta igån dammsugaren och torka golv..eller packa in julklappar..men jag har inget papper så det gick inte..nja..sitter nog här en stund till bara =)

Kramaaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0