Vadå flitig..

Mormor o morfar kom hem till mig och vi fikade ute i solen..så mysigt!!Mormor har lekt kaffekokare med Lærke..det vill saga att Lærke har en leksaks kaffe kokare som vi hallde en massa vatten i och detta roade sig Lærke med i sakert 2 timmar!!Hur kul kan de va liksom =) Lilia vilade sin lilla stund och nar hon vaknade fick hon me lite vatten att leka med!!Kul att se dom skratta så mycket som dom gjort idag =)
Morfar hogg tag i grinden,spacklade,slipade och målade..han fixade vår forrådsdorr och ordnade nya kakelplattor från min morbror!!Han somnar med andra ord ganska så gott nu ikvall..men ett stort tack ska du ha morfar =)
Jag som inte hade ngt alls bestamt idag fick slipat forrådsdorren och målade den..fin fint blev det!!bevis kommer på de med =) Imorgon ska jag se om jag orkar ta tag i resten av vaggen som dorren sitter på..haha..2st farger har vi nu..snyggt!!!

Jag och Jens fick lagt barnen..sen satte vi oss utomhus med laptopen och googlade uterum!!Tror nog att vi kommer få råd till det tills 2015 nånting =) sviniga priser..men med kontakterna man har så kommer vi nog billigare undan!!Vi vill ju inte ha inglasat med skjutdorrar utan mer ett oppet rum med tak?!Ja vi vet hur vi vill ha det och så ska det bli!!
Fast vår lilla planering tog slut då lilla Lilia bestamde sig for att vakna och ha ont i magen =( Så nu sitter Jens med henne i famnen och det ser så mysigt ut!!


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0