Ny rutin...

Lilia vaknade jue =( och e fortfarande vaken..vi har alla kvallar sprungit upp o ner med henne i famnen i trappan..ner och få henne till att somna om for att sedan lagga upp henne..i ca 15 minuter sen e det tid igen!!Idag fick jag dock nog!!!
Så nu har jag suttit uppe hos henne och hort henne skrika i ca 45 min..nu orkade jag inte mer och skickade upp Jens..så nu sitter han dar,fast han helst av allt skulle vilja gå o lagga sig =)
Jag ska va snall..jag ska snart gå upp for avlosning for nu verkar hon va tyst =)
Det ar ett under att Lærke inte vaknar..hon e som sin mamma..slapp en bomb i rummet och inget hander =) skont!!Hoppas ju verkligen att Lilia med blir sån..fast de tycker nog inte Jens for då blir han ju helt ensam..haha!! 


En sak till..jag har varldens finaste familj..en man som alskar mig och som jag alskar precis lika mycket tillbaka, vi har 2 fina valskapt barn tillsammans..mina anglar som jag aldrig vill va utan!!Tank vad livet kan blir bra trots allt!!


Hoppas ni sover gott!!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0