Mätt..

OOoo va jag har ätit idag..massa,massa skit och sen en relativt hälsosam middag =) hahah tror ni det jämnar ut sig??Nu sover barnen efter ytterligare bråk med Lærke..men detta va ingen ting jämfört med hur det kan va..ååhh mina gullungar..dom är alltid sötast när dom sover =)
nu är min data skit jobbig att skriva på för min A knapp har gått åt helvete *ursäkta*  Lilia tyckte att hon skulle smaka på knappen och pillade helt enkelt ut den..rätt va det var så såg jag att hon tuggade på ngt så jag pillade ut det och insåg snabbt att min man skulle bli mindre lycklig när han kom hem =) Jag försökte och försökte att sätta tillbaka den men misslyckades hela tiden...och till råga på allt så nästa g¨ng hon kom till dator så pillade hon bort piggen som sitter under så nu e det heeelt i paj..mindre kul!!Men skit i det,det är ju bara jag som sitter vid laptopen så det kan jag leva med =)

Idag har vi bakat..kladdkaka och citronkaka!!Någon som vill ha kaffe??


Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0