Regn,regn..

Blir så trött på detta vädret..trött som ett ålderdomshem och lite små sur mellan varven..men,men..det kommer när det kommer!Dagarna fylls på trots vädret..eller hur??
Och bilder vette katten om jag orkar lägga in =) Vet att det är lite tervligare med bilder..men det får vänta ett tag till..kanske i helgen vem vet??
Idag var det avslutning på kyrkis..det var ett gäng glada barn som entrade kyrkan kl 17 idag..med fina glittriga hemmasnickrade masker på sig..mycket skratt,tissel och tassel mellan barnen!
Dom sjäng en massa fina sånger och viftade både med sjalar och små skallror som dom själv hade tillverkat!Vi kom lite i sista minuten och jag var jätte rädd att jag skulle hamna långt bak så att jag inte skulle kunna se min tös..men tänka sig..ett par vänner till oss hade tagit plats på första raden och där fick vi med plats =)
Efter uppvisning så bjöds det på grillad korv med bröd,saft kakor och kaffe..men fyy vad det blev kallt att vara ute..så efter en timme eller så,så bestämde vi oss för att köra hem och stoppa barnen i säng..det ät trots allt en dag imorgon med!
Och imorgon så börjar Jens jobb helg =) Han har fått äran att vara med på en biltävling denna helgen och jobba...och han ser framemot det jätte mycket..men det lämnar mig och barnen ensamma hela helgen..och jag är dessutom ledig!Men ja inget att göra åt det mer än att fylla helgen med roliga saker..så imorgon kväll dyker två jobb kompisar upp här hemma..lite vin (läs mycket) och god ostbricka var det tänkt!
Lördagen ska jag och mamsen kanske gå på loppis och på söndag så får jag se vad jag hittar på..kanske rentav blir hemma i lugn och ro..allt beroende på vädret =)
Hoppas ni får en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0