Mamma...

Idag är det mammas dag..Mors dag!
I 28 år har min mamma funnits för mig,stöttat mig och tagit mig igenom livet..vi har kramats,bråkat,gråtit och kommit varandra närmre genom allt vi har gått igenom!Allt har verkligen inte varit lätt och mamma fick stå ut med en massa som hon inte förtjänat..men hon har gjort precis som hon har lärt oss..att resa på sig..borsta av sig och gå vidare..Mamma har gett mig mycket styrka..mer än hon nog förstår själv..hon är en viljestark,sympatisk,ödmjuk mamma,mormor och svärmor..och hon förstår!!
Och jag vill här igenom tacka henne för allt hon gjort för mig under alla dessa år...
Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

I love you to! Tack för de fina orden och tack för fina blommor från dig och AnnSofie. Kram från mamma.

2011-05-30 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0