Lærke 6 år...

Igår den 22 maj för 6 år sedan fick jag mitt första barn..min tjej!Efter 44 timmars värkarbete kom det ut en liten,liten flicka med alldeles svart hår!Och igår blev denna lilla tjej 6...
På morgonen sjöng vi för henne och hade paketer,blommor och ljus med..hon var vaken..det kunde jag se =) Hon blev superglad och sprang ur sängen för att öppna paketerna..såg att hon blev liiiite besviken..det var ju bara lite småsaker som hon sagt att hon önskade..men klart glad iaf..när hon öppnat dom så berättade vi för henne att det fanns en till liiiiten present nere i vardagsrummet..Lærke sprang ner för trappen och hittade en alldeles ny CYKEL...rosa dessutom och med ballonger och band runt den..sååå glad hon blev!'
Jag som skulle ner och handla frågade om hon ville ta en provtur..och naturligtvis ville hon det.. =)
Kl 14 var det dags för gästerna att komma..jag hade gjort smörgåstårta och barbietårta..allt verkade vara uppskattat och alla blev mätta och belåtna!
Lærke fick massor av presenter,bla ny cykelhjälm,ny korg till cykeln,massa kläder,nattlinne,trosor,hårborste,Kitty parfym och en del annat..nöjd tös med andra ord!
Så dagen igår var riktigt rolig..och jag är glad över att alla kom för att fira henne...mammas prinsessa!

Kommentarer
Postat av: anna a

ja inte klokt vad tiden går..... kan du inte bjuda på lite bilder =))

2011-05-23 @ 19:42:54
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Mormor & morfar

Ja, tack så mycket för den roliga födelsedagsfesten. Det blev en riktig blixt & dunderfest.God mat och dricka och en jättefin och smarrig Barbietårta. Laerke var så glad och så många presenter det blev till 6-åringen! Nu får du cykla försiktigt! Kram till er alla!

2011-05-23 @ 19:54:51
Postat av: vera

Låter som en alldeles utmärkt födelsedags kalas för learke liten =D <3

2011-05-25 @ 01:51:21
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Hanna (Elliot & Tuva)

Undrar såklart hur tårtan gjordes!?! Stora tjejen verkar nöjd med sin dag.

2011-05-26 @ 16:00:55
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0