Dagarna..

Ja vet ni vad..händelserika dagar och veckor det hära..
För att nämna lite..Jag har fått glasögon,vilka jag är ganska så nöjd med,använder dock dom väldigt sällan (kan nästan inte vänja mig),men ändå..dom är snygga!!
Jag får mer och mer ont i mina leder och har varit hemma en vecka från jobb pga min satans axel..men där är inget medicinskt fel på mig så det blir en stressrelaterad sjukdom..och det kan jag förstå!
Jobbet är jag trött på och har därför sökt mig vidare och är nu uppe i att ha sökt 6 nya jobb..varav 5st är på olika avd på UMAS,och ett är på Vellinge Kommun..hoppas ju innerligt på att någon kan vara intresserad!!Om inte så är det bara till att söka fler..ska gå bredvid på Ortopeden på tisdag och hoppas att någon chef ser mina möjligheter..
En av familjens nära vän har omkommit i en bilolycka och det tog hårt..vi alla har svårt att förstå....♥
Vi har varit och hälsat på i Lærkes nya skola..hon var så stolt och glad..och hon brydde sig inte det minsta om mig..ny fas i livet och hon kan inte vänta =)
Lilia lyckades få en magsjuka som slog ut henne totalt..vilket blev en traumatisk upplevelse för mig..fick ingen kontakt med henne och trodde allvarligt att hon inte skulle vakna...
Men efter 1½liter vätska kvicknade tösen till och mamma hjärtat kunde andas ut...vi fick ligga inlagda i 2 nätter på infektionen i Malmö..hemska timmar!!
Men sen blir jag lite irriterad och arg på den/dom som smittat..även fast dom inte smittat med vilja så..ja jag vet inte hur jag ska skriva..men är barnen dåliga i magen så håll dom hellre hemma en extra dag än att lämna och smitta ner 18 st barn till kan jag tycka!!
Imorgon den 6 så är det tid för personalfest..kommer dock inte ihåg vart vi skulle men en buss skulle iaf färda oss i ca 1½timme uppåt =) Så idag blir det till att prova kläder för att allt ska var klart till imorgon..
Men nu är det den 5 maj och jag hoppas att sommaren snart slår till..jag behöver värme och mysiga sommarkvällar!!Lek och fika utomhus..
Hoppas att ni alla njuter av livet..det kan förändras snabbt!

Kommentarer
Postat av: Sandra P

Hej hjärtat.

Önskar så att jag kunde komma över och krama om dig när jag känner för det.

Låter snart som tomma ord, men jag menar det faktiskt. Saknar dig i massor!

Vi ses snart.

Kram och var rädd om dig

2011-05-08 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0