Motståndaren...

Har verkligen gett med sig..nu är jag riktigt inne i träningen och tycker det är riktigt kul???!!!Himla konstig känsla det där,jag som aldrig tillbringat en dag tidigare med att träna..en total omställning!
Nu försöker jag att träna 3-4 dagar i veckan..men resultatet då??När fanken ska de komma,joooo den dagen denna socker grisen bestämmer sig för att äta lite nyttigare,jag älskar verkligen godis,chips,ostbågar och choklad och inte små mängder..nänä..massor!! =)
Så igår tänkte jag om,det bästa (för hela familjen) vore att börja att tänka på vad vi stoppar i oss,så jag har bestämt mig att nu får det räcka med att sätta i oss en massa skit..
Dagens lunch bestod därför utav knäckebröd med keso på och massor med grönsaker,och det gick hem..barnen älskade keson och grönsaker har dom aldrig varit svåra med!Nu är jag bara lite skeptisk till hur länge vi kommer ha mättnadskänsla...fast sen å andra sidan blir vi hungriga så har jag ju mer mat =)
Har letat lite rundor på nätet efter nyttiga måltiden och blivit glatt överraskad..det finns ju massor att välja mellan,ett litet problem bara..allt ser lite torrt ut!!Saknar såser el nåt annat till som också är nyttigt..får väl leta vidare och se vad jag hittar..har ni några förslag så hojta gärna till!!
Ingen rolig läsning men ändå en uppdatering =)
Min nya kompis!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack vad snäll du är.. :) Ja då kan man väl räkna sig som höggravid då! haha

2011-03-11 @ 10:20:22
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: vera

Yeah, en uppdate =D

Du är duktig du vännen!! =)

<3 ya!

2011-03-12 @ 11:10:05
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0