Jomenvisst..

Det här med att äta rätt ger resultat bara det..jisses vad massa skit jag måste stoppat i mig sedan innan =)
På 5 dagar och med en kvälls träning så har minsann 1,5 kilo försvunnit..trodde först att det var 2 men mina barn hade fingrat på vågen..men 1,5 kg ska jag vara väldigt nöjd med..keso,valnötter,grönsaker och knäcke bröd..det är grejjer det =)
Alltså inget socker alls och äta nyttigt kan göra gott =)
Lilia är sjuker igen och idag på förmiddagen tyckte jag att hon var väldigt tungandad..feber upp mot 40 grader och tungandad..ingen bra kombo =( Så iväg till doktorn för att få svar om att det var ett virus,alvedon och aieromir max 2 dagar sen var det iväg igen om inte febern gett med sig!!Stackare =(
Utredning ang Lærkes mage är också igång..flickebarnet har stora bekymmer med den och efter att ha provat mig fram med olika sorters kost så bestämmde vi oss för att ta läkarkontakt!Massa prover är tagna och nästa vecka får vi svaren...nu har jag ont i magen...
Livet flyter på bra och våren närmar sig..

Kommentarer
Postat av: vera

Ja men så skönt att det ger resultat då! =)

Toppen jue=)

Stackars lille Lilia=( Hoppas hon kryar på sig snart!

Hoppas även att Learkes mage kan bli bra snart!!!!

Kramis

2011-03-16 @ 02:29:47
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0