Vikt..

Varför är alltid vikten ett sånt stort problem hos kvinnor??Inklusive mig..aldrig nöjd hur man än ser ut..alltid ångest även om det bara gäller 1 eller 2 kilo man gått upp..
Jag har vägt mycket..och mådde jättedåligt under den tiden..det var mitt eget fel,jag hade själv ätit och druckit mig till det..
Men lyckades på någon vänster att gå ner allt..det rörde sig om ca 15 kilo..nu är dom borta sen ca 8 år tillbaka..men så fort jag ser bilder på mig som överviktig så mår jag dåligt!Rädd för att jag ska hamna där igen..

För några veckor sedan ställde jag mig på vågen och hade då gått upp 4 kilo..dom känns direkt och syns direkt..magen blir stor och svullen och jag känner mig gigantisk =(
Kläderna sitter som ålaskinn och ingenting passar..
Jag vet att dessa "problemen" Inte är någonting i jämförelse med många andra..jag kan bara försöka förstå alla människor som kämpar med övervikt varje dag!
Och dessutom så har man inte riktigt "rätt" att uttala sig om detta då man anses normalviktig..men,men..


Men nu idag så drog vågen igen..och tänka sig..kilona är borta...yyiiihaa!!Kläderna sitter som vanligt igen och jag mår bra..Har fakstisk hållt igen bra på socker..det är min bov i dramat..jag älskar att äta på kvällarna..och helst inte mat..utan godis chips och coca cola..
Och då kommer kilona smygandes..


Ikväll blir det jobb för hela slanten..tills kl 21.00 står jag i givakt för mina boende =)
Imorgon måste vi köra in till stan och fixa nya skor till Lærke,dom fodrade gummistövlarna har gått i sönder och vinterskorna läcker in..så vi får väl se vad vi hittar!Men skor det behöver hon..ååhh längtar till lönen nu =)



Kommentarer
Postat av: vera

Du e fin som du e!

När ska du få in det i ditt lilla hue hjärtat?!



Kram

2011-01-18 @ 14:13:12
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0