Vi kan väl lika..

gärna ta Nyår då med..eller vad säger ni??

Eftersom det var min jobbehelg och jag dessutom var dålig med förkylning och ont i halsen så blev det en väldigt lugn nyår..och det var kanske bäst det..men en mycket trevlig nyår =)

Jag jobbade tills kl 14 och sen var det hem och fixa med maten vi skulle ha med oss.. så kanon när man kan dela upp så att alla tar med ngt!
Så jag hade med mig gratängerna,salladen och vitlöksbröden och Lina stod för resten..haha..bra deal va??Nä där ljög jag..godis och andra gotter hade jag också med mig =)

Barnen tjoade och tjimmade från det att vi kom tills vi gick hem..superkul hade dom =)

Lina vet sin plast..haha!!

 





Alla barnen samlades hos mig och vi tittade på när pappa Peter var ute och smällde några av våra raketer..mysigt att få ha alla barnen så nära =)




När klockan närmade sig tolvslaget så skulle ju alla ungar med ut..ja tro inte att dom kunde varva ner och somna i soffan..absolut inte..high life =)
Iaf på med kläder på det var då som ett helt dagis..haha..ut kom vi och lika fort ville ungarna in..först tjöt Dennan sen Lilia och sen startade fantamig Lærke och så..så ca 10 min ute och sen in igen och av med alla kläderna..liknade mer en circus!!

Men jag hann ta några kort iaf under dom 10 minutrarna som kidsen va ute =)








Den obligatoriska kyssebilden =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Visst hade vi en lugn o mysig nyår:))

Tack för en trevlig kväll:))



Kramiz

2011-01-06 @ 22:51:07
URL: http://miniliniz.blogg.se/
Postat av: vera

Så fina bilder=)

2011-01-06 @ 23:33:38
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Men herregud min skapare, TVÅ INLÄGG PÅ EN DAG, hur ska den här bloggaktiva lillasystern må av det här nu då..???



Fina bilder på er alla :) Lina var jättesnygg i blont hår, eller slingor eller vad det är :)



Mosters älsklingar, vad moster saknar er jämt <3

2011-01-07 @ 15:39:55
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack Annsofie;))

2011-01-11 @ 16:50:46
URL: http://miniliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0