Sådär ja..

Träningskortet inköpt och nu ska gravidkilona bort..eller kan man fortfarande skylla på det förresten??Jag menar tjejen är ju faktiskt 2½ år gammal nu..haha!
Men jag stack inom energicenter när jag slutat jobba och införskaffade den lilla taggen..så modernt så det förslår =)
Dessutom så bjöd dom på startavgiften och jag behövde inte betala så mycket som jag trodde..300 riksdaler billigare!!
Hade tänkt att sticka ner redan ikväll så jag kommer igång direkt..sen ska det bokas in något pass och så får jag se vilket jag tycker är roligast!
Inte tänkt att jag ska träna inför något beach 2011 här inte..nä mest för att strama åt det lösa lite och bli starkare i rygg,axlar och knä då dessa områden är sjukt utsatta med tanke på mitt jobb!Det ska nog bli bra!
Kollade lite med barnpassaningen med..det var ett litet gulligt rum med tv,böcker och leksaker..där kan nog barnen roa sig 1 timme =)

Så nu kommer jag inte undan..nu är det på allvar..det första och troligtvis det sista gymkort jag nånsin lär äga =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att komma igång med träningen. Mitt årskort har gått ut och jag har helt kommit av banan tyvärr. Fin blogg, dvs duktig syster!

2011-01-27 @ 14:31:03
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: vera

Fenomenal! ;)

2011-02-03 @ 00:37:38
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0