Så var det söndag..

Helgen har varit kanon..jag har varit på gott humör och det har bjudits på trevligheter!

Fredagen var vi hemma och hade mys..jag och familjen..det var meningen att vi skulle kika på Let's dance..men fyy va traadet det var..inga sådär jätte kändisar var ju med..inte i mina ögon iaf =)

Lördagen så sov vi länge..sen stack jag iväg för att fixa mina nagler..går hos en superduktig tjej som ska öppna en salong i Vellinge den 1 februari..då blir det mycket lättare för mig att ta mig dit med!Gillas!Så med snygga nagler åkte familjen till Rusta..haha!
Det inhandlades diverse saker..bla 3 st hjärtan som numera pryder vår nya möbel i hallen..ååhh det har blivit så fint och jag är helnöjd =)
Och rengöringsmedel och annat skröffs..

Efter turen till Rusta stack vi hem och käkade lunch..överbliven mat sen fredagen och det smakade ännu godare då!Efter lunchen ville vi få barnen i säng en stund..Lærke ville inte så jag erbjöd mig att ligga och mysa med henne tills hon somnade..och vad hände..joo jag somnade naturligtvis jag med =) Men skönt var det!
Kom upp en timme senare och då var de direkt in i duschen..först Lærke och sen jag och Lilia..på med finstassen och iväg till Claes som fyllt år!

Och vilken överraskning då..Claes hade gjort om och byggt om den gamla stian på deras gård..skitsnyggt och alla var mäkta imponerade =) Alla små detaljer och allt arbete han lagt ner..han är verkligen en stjärna!
I den nya byggnaden hade dom dukat upp långbord..jättefin dukning och allt såg såinbjudande ut!
Det bjöds på argentinska revben med klyftpotatis och sallad..och oj vad det var gott!!

Eftersom jag fått vila middag så var jag inte ett dugg trött så klockan hann bli halv 2 innan vi bestämde oss för att köra hem..men vilken trevlig kväll och sällskap!
Lærke och Lilia var superduktiga kvällen igenom..Annelie hade köpt nya målarböcker,pennor och klistermärke som dom roade sig med..mina hjärtan!
Lærke lyckades att hålla sig vaken men Lilia däckade i Annelies famn vid 12 tiden..och sen blev hon sovandes där..Annelie njöt nog riktigt ordentligt =)
Medans Lilia sov så fick Lærke extra uppmärksamhet av mig och mormor..vi dansade och tjoade..precis som jag själv gjorde på kalas när jag var liten!Vi hade verkligen jätte trevligt..fina människor i min familj kan ni tro!

Imorgon kväll är det dags för jobb igen..usch =(


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Vart tog bilderna vägen??? Jag vill ju oxå se :(

2011-01-09 @ 22:42:54
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: anna a

bygger hom med gele?? vad kostar det? jag år till en i höllviken som e bra men sviiiin dyr!

2011-01-11 @ 21:31:51
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0