Mina naglar..

Fick en fråga på söndags inlägget ang mina naglar..joo en tjej som heter Frida gör mina naglar..superduktig!
Hon kommer att flytta till vellinge den 1 februari i Tonys gamla lokaler..för er som känner till Vellinge =)
Jag blir alltid nöjd när jag kommer till henne..hon har dessutom riktigt bra priser på hennes arbete och gör finfina dekorationer..ja om man vågar =)

Det var inte det lättaste att fotografera..men har iaf gjort ett försök..fick till och med involvera mannen i detta..hihi!

Ser nu att dom inte visar sig från sin bästa sida..men what the heck =)
Prova henne..tror och hoppas ni blir nöjda..










Ja bilderna blev som sagt inge vidare..men naglarna blir..snygga och sitter som berget!


Sååå Varsågod Frida..lite reklam =)


Kommentarer
Postat av: sandra

så tjusigt såå.

imorgon ska jag med våga mig på det :9

fast här i skurup så klart...



kram kram

2011-01-11 @ 23:04:32
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: vera

Dem e såå fina så=)

2011-01-11 @ 23:19:56
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Christina

Oj vad fräscht! Vilka lokaler är det och jag ser inte riktigt numret, vill du skriva det? :)

Härligt med fina händer.

2011-01-12 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0