Lugnt och skönt..

Åååhh va skön lördag vi haft idag..jag låg i sängen tills klockan var närmre 10.30 idag..härligt med låååång sovmorgon!Fattar inte att jag kan sova så länge ens..sen barnen kom har man ju alltid lyckats att ta sig upp runt 8-9 oberoende av hur länge man varit uppe kvällen innan!!
Men upp kom jag..och med kaffe i handen läste jag kvällsposten..ett himla dividerande om vem som åker ur och får stanna kvar i Let's dance!
Igår kollade jag knappt på det..tvn va igång men jag pysslade med annat!

Vi gick runt och små mös tills klockan var strax innan 14 och klädde då på oss och tog en härlig promenad ner till byn för att införskaffa kvällens mat!Lærke cyklade och vi andra gick!Skönt och härlig frisk luft!Kändes nästan som om våren är på väg..men det är väl till att hoppas för mycket??!!
I affären ringde papps och vi köpte kaugoor och gick hem där för att dricka kaffe...kaffe och kööbeee kaaugoor!!Ja pappas ord då alltså =)
Barnen blev superglada över att vi skulle gå hem där och när vi sedan skulle gå hem så ville dom inte..naturligtvis =) En och till och med 2 st virrar slank ner till kafet =)

Väl hemma igen så tändes det ljus i hela kåken,barnen sattes framför en film och jag och Jens kunde fixa med maten i lugn och ro..ja till och med en pava vin blev öppnad!! 
Vi sjönk ner i soffan en stund och bläddrade på kanalerna...riktigt lugnt och skönt!!

Maten intagen och ungarna lagda..vad händer nu då??
Inte ett dugg..är dessutom alldeles för trött för att göra något!Så det blir väl att man blir sittande här och sen in i en dusch och bingen som nästa anhalt!!



Kommentarer
Postat av: anna a

åh vad fin din blogg blivit =)

Du e ju skit fin på bilden!!



2011-01-23 @ 19:11:37
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0