Inte mycke att förtälja..

Hade inga bra bilder sedan kalaset i lördags..iaf inga som man ser hur fint det var..hade mest dåliga bilder på folk i osmickrande positioner =)

Har nu suttit och övervägt om man ska ta tag i träning eller vad..jag är inte direkt känd för att röra på mig..inte för bra kosthållning heller!Men någon gång ska man väl börja =)
Tänkte mig energicenter här i Vellinge..men det kostar ju en slant att skaffa medlemsskap och sen ytterligare en slant för 6 månaderskort..men sugen är jag =)
Får ju faktiskt friskvår från jobb som jag aldrig utnyttjat..hög tid!

Annars jobb i vanlig ordning..tröttsamt men what to do??


Kommentarer
Postat av: vera

Ja, Heja heja heja =D

Kom igen nu Emelie=D

2011-01-11 @ 23:18:51
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0