En tur i stan..

Kan låta såhär:

Mamma sån här vill jag ha!

Mamma sån här behöver jag!

Snälla mamma en sån här då??

Men kan jag inte få??

Kolla mamma så fin..kan jag?


Ja och so on..


Vi åkte in för att köpa skorna till henne..och kom hem med mer..ja varför inte?Lättpåverkade föräldrar eller bara jävligt bortskämt barn?Ja man undrar ibland? =)


Skor hittade vi iaf..inte världens snyggaste men dom funkar att slita och smutsa ner iaf!Jag behöver ingen modedocka till barn..för hon är just ett barn!
Men lite stil har ungen iaf..för vad som helst går inte hem..det var på gränsen med skorna!
Vi hittade även 5 par tröjor *billigt* och sen var vi inom H&M och köpte 4 par nya tights..

Så nu är ungen klädd ett par veckor till =)
Förstår verkligen inte hur hon växer..allt bli för litet..både på längden och på tvären!


Nu ikväll har vi ätit god middag och sen myst framför tvn en stund!Barnen är lagda sen 20 minuter tillbaka och jag tror att jag ska fixa dippan..ikväll blir det grönsaker och dippa =)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Känner igen det!

2011-01-16 @ 10:40:51
Postat av: AnnSofie

Hahahahaha mamma är inte bara ett rättstavningsprogram hon är även ett vandrande minne på hur det är att vara mamma ;)

2011-01-16 @ 17:27:25
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: vera

haha, ja dem e rätt duktiga på att tjata våra sötnosar=)

2011-01-18 @ 14:12:10
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0