I'm baaack!!

Ja här har det banne mig rullat på,familj,träning och jobb har stått på schemat =) och sen har dator jäkeln inte fungerat..vi installerade windows 7 och då helt plötsligt så kunde jag bara skriva rubrik..ingenting i inläggs fältet..knepigt värre..men fick ett tips på facebook att jag kunde prova ett annat internet program och använder mig nu utav chrome =)
Har faktiskt varit superduktig med träningen..mathållningen är en annan grej!Jag lyckades förra veckan att gymma hela 3 ggr..inte lätt att få ihop dagarna men försöker att boka något pass i veckan och sen tränar jag styrka någon dag..det har funkat!Det enda jag blir irriterad över är att man betalat så mycket pengar för att kunna gå på olika pass..men dom är uppbokade direkt..man har knappt någon chans att få komma till!
Jag har provar zumban (naturligtvis) och bodybalance..sen har jag lärt mig att jogga på löpbandet..härlig känsla när man klarar fler och fler minutrar!
Idag när jag var nere så fick jag superbra instruktioner på situps maskinen så den körde jag stenhårt på..aj,aj i min mage nu bara..men gött att ha pinats så!
Men iaf..bodybalance..vilket härligt pass..inte det här svettiga studsiga skitet..nä lugna mjuka rörelser som verkligen sträcker ut varenda muskel i kroppen!och man tränar balansen och dessutom bäcknet..liiite svettig blir man men tempot är precis min stil..efter passet har man avslappning och den är super..för hur ofta ligger man ner i ett mörkt rum och andas??Det är befriande och sjukt energi höjande..och vem behöver inte det i denna stressiga värld?
Jag hade tänkt mig att prova yogan med..det verkar också till att vara ngt för mig!
Familjen mår bra och just nu har Jens semester..vilket även innebär att jag får semester,all marktjänst sköts utav honom och det är så härligt att komma hem till middag som han bestämt och lagat,golven är dammsugade och tvätten klar..ååhh vad jag har det bra..tyvärr varar det nog bara fram till ons nästa vecka..det gäller att njuta =)
Jobb dådå..njaa inte fullt sååå kul..är så trött på jobbet nu,arbetstiderna och ibland känns allt så jävla hopplöst rent ut sagt..nä..en förändring nu hade nog inte varit så dumt!
Har tittat runt på ams hemsida och snabbt insett att i Sverige lär jag inte få ngt nytt jobb..nu är det tid att vidga sina vyer och söka sig till DK!
Här går man i sina invanda hjulspår och det är bara jag som kan förändra..Jag har Jens fulla stöd och med den inställningen så ska vi nog ro runt det hela..jag ser fram emot att lämna det trygga för att ge mig ut på nya uppdrag =)
Just nu sitter vi framför vars en data med Lilia vaken..hörde henne för ca 45 minuter sedan,hosta och väsa...så lite krupp och halsony har hon nog..vi har varit ute och vi har inhalerat i nebunetten..nu vill jag soooova!!
Hoppas att jag nu har koll på datan så att jag kan fortsätta skriva,det började ju så bra =)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Det var väl på tiden ;)

2011-02-04 @ 07:28:04
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Danne

Se där ja! Google Chrome är en riktigt bra webläsare! :)

2011-02-04 @ 20:37:28
URL: http://fotodanne.blogspot.com
Postat av: Mamma

Så duktig du är då! Kan du ge mig lite av din entusiasm?

2011-02-05 @ 09:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0