Äntligen..

Fick vi varit hos Sandra i Skurup..som jag längtat!Det är inte alls lätt att få ihop någon dag alla kan träffas..trist har det varit men igår fick jag äntligen ge henne en stor kram och prata en massa strunt..och lilla Freja..som blivit stor hon med..mycket händer på 3 månader!Hela 3 månader hade nämligen hunnit gå sedan jag sist såg Sandra och hennes fina familj!
Husesyn är ett måste så det tog vi först och det var sååå fint..snygga nya saker hade hon införskaffat och spegeln hon hade i hallen hade jag lätt kunnat plocka med mig hem..hemmet såg riktigt lyxigt ut med dom detaljerna som hon hade stoppat in =)
Supersnyggt Sandra!!
Vi åt gott och drack gott..vin och cider slank ner i min och Sandras halsar medans barnen (och Jens) drack coca-cola..privat chafför jue =)
Sen tittade barnen på lite film och vi snackade skit och allvar..det får absolut-inte-under-några-som-helst-orsaker-gå-3-månder-tills-vi-ses-igen!!!!
Tack för igår!!Och SNART ses vi igen..

Kommentarer
Postat av: bella

sååå söta flickor du har gumman lika vackra som dig <3

2011-02-11 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0