Valet och kvalet..

Jag som inte har ett uns av intresse av politik satt nu och gick igenom alla valsedlar och blanketter mm...och ja..jag är inte ett dugg klokare för det!!
Min tanke var att bilda mitt eget parti..om jag tar något ifrån alla partier som är med i valet så blir det ett kanon Sverige över dom närmsta åren..haha!!
Nä jag är heeeelt lost när det gäller politik..jag är en sådandär soffliggare ni vet..eller nä egentligen inte..men blankt gillade jag förra gången..hur som helst..så har jag ju aldrig tur..så varför skulle då det partiet jag väljer att rösta på vinna valet???Ja jag vet..röstar jag inte så kan jag inte påverka heller..
Men vad jag egentligen ville ha sagt var..HJÄLP MIG!!! =)

Nu blir det en avkopplande dusch och sen kaffe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0