Tjohooo...

Snart ska jag få gå och jobba!!!!Imorgon är det dags och jag längtar...

Igår tog jag det lugnt här hemma..pysslade och kände mig som en riktig hemma fru..fick tvättat en hel massa och renbäddat till alla i familjen..fixade med lite planering inför bröllopet med..
Jag och pappa körde och hämtade barnen då det spö regnade ute..innan hämtningen så var vi på willys och handlade..tack fina rara söta daddy för all hjälp!!
Barnen åkte in i duschen då dom hade grus och smuts långt in i öronen..sen satte dom sig framför tv:n med vars ett äpple..jag kunde då fortsätta med mina små projekt =)

Jens kom hem..efterlängtad som alltid..vi lagade mat och pratade om dagen..tände ljus och umgicks!!
Efter maten gick vi alla upp för att lägga in tvätten och förbereda inför natten..
Lærke öppnade sitt caf'e och serverade mig och Jens köttfärssås med makaroner,varm choklad,glass och fisk till efterrätt =)

Barnen hoppade i säng och jag och Jens satte oss i soffan och mös..en super mysig måndag..och veckan kunde inte börja bättre..

Idag har jag inte gjort lika mycket..än så länge..ska strax fixa mig klar så att jag kan gå ner till byn..eller cykla ska jag försöka mig på =)
Ska hämta ut ett paket som kommit till Toppen och sen ska jag köpa strumpbyxor tills på lördag..och middag kanska jag ska fixa det med!!

Just nu...det känns bra!!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Härligt att höra :)

2010-09-21 @ 21:44:58
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0