So far....

so good!!!Har varit uppe i ca 1½ timme nu och svullnaden har inte kommit tillbaka..det får bli en dag till med knäet i högläge och knaprandes panodil...tanken var att jag skulle ringa doktorn nu på morgonen..men jag ger det idag också så får vi se hur det utvecklar sig!!

Måste ner till banken och apoteket bara..viktigt!!

Förhoppningsvis kommer söta Vera och håller mig sällskap..och förhoppningsvis så kommer solen fram..då får det bli en tur ner till byn..aj ont!!
Men vad ska man göra..med bankens öppettider i denna byn så hinner inte Jens när han kommer hem i vilket fall som..

Haha..igår så var jag ju uppe x antal ggr för att lägga tillbaka den lilla i sin egen säng..och till slut så blev det tyst..tänkte inte så mycket mer på det utan satte mig i soffan och tittade på mitt nya favvo program- One born every minute- och när sedan Jens kom hem och det var nattedags för oss med så går jag upp och hittar den lilla sovandes i våra sängar..haha..sötnosen!!Jag hade alltså inte hört att hon tassade upp igen..

Nu på morgonen var det upp med tuppen..eller ja tilloch med innan för att hjälpa Jens med på klädning utav barnen så att dom kunde komma iväg i tid..och sen har jag lyxen att dom skulle ut på landet..så Jens hämtar också!!



OCH GODMORGON PÅ ER





Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Haha äh det är inte alltid som sunt förnuft är det bästa för hjärtat & själen ;).

2010-09-02 @ 22:22:17
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0