Känslig..

Igår så såg jag Mamma Mia..första gången jag såg den filmen var med min mamma på bio i Höllviken!
Då satt jag och grät och det var till speciellt en del utav filmen..
Samma inträffade igår..
Jag kan omöjligt förstå..idag...hur det är när ens döttrar växer upp,flyttar hemifrån,skaffar sig ett eget liv..mamma och pappa är fortfarande mycket viktiga för mig..men ändå..Jens och barnen är dom jag spenderar min tid med nu..
Men just den här delen av filmen..den är speciell ♥
Och mamma..du förstår iaf!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyft.............om jag gör? Man har bara barnen till låns. Kram

2010-09-13 @ 21:15:20
Postat av: vera

åh, denna låten e så bra!

När jag såg filmen så kom jag å tänka på mig å Annie....



Kramis

2010-09-13 @ 22:28:32
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0