Sjuklingar..

Hemma och vabbat idag..inte min grej alls..barnen är gnälliga och bråkar mest hela tiden med varandra..det fanns några stunder då jag helst av allt bara skule vilja gå hemmifrån utan dom!Men sen vips så blev dom mjuka och fina igen..då passade jag på att uppmuntra detta genom att ställa mig och göra pannkakor..mm..det uppskattades..i sisådär 30 minuter..sen var det igång igen!!Bläää!!!
Så när Jens kom hem så var denna frun inte så glad!!
Men så tänkte vi att dom var uttråkade..så vi packade in oss i bilen och körde till Biltema för att jag skulle ha ståltråd..tabken var att då kom dom ut och såg något annat än våra väggar...men nä..Lærke sprang och gömde sig hela tiden så att vi blev av med henne och Lilia gallskrek i vagnen..vi sprang till kassan och in i bilen hem igen!!!Varför,varför???!!!
Väl hemma så rök båda ungarna i säng!!Orka ha dom uppe när dom beter sig såhär..och alla ni som sitter med små söta bebbar...VÄNTA BARA!!!!!Haha..

Tanken på ett barn till var låååångt borta idag...vissa dagar sååå nära och andra..nja jag är nog nöjd som vi har det =)

Efter det blivit tyst där uppe så tog jag och Jens vars en kopp kaffe och pratade litegrann..om sådär allt och inget..
Nu har vi sett CSI..och jag hade nära till gråten..det har aldrig hänt förut till det programmet..det ska vara en första gång till allt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0