Jo det fungerade...

Så här kommer ett till =)

Igår så när jag hämtade Lærke så hade hennes tand blivit mer lös sa hon..bara det att den tanden har varit jättelös enligt henne i ca 4 veckor..så denna mamman tänkte inte så mycket på det..
Vi cyklade hem och hon blev mer "orolig" över denna tanden..så jag käne och OJ vad den var lös..haha..jag försökte få henne till att äta en riskaka så att den skulle trilla ut..men ikke..
Hon satt själv och vickade på den och till slut så hörde jag ett vrål..då satt hon med sin tand i handen!!
Jag skrattade och nästan grät..såå stor hon blivit..tappa en tand är stort!!

Ni får ursäkta russinen i tänderna =)

Den lösa tanden..


 Och den tannalösa tjejen =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är hon snart en gammal tös, som man sjunger i sången "Min tand é lös" Så gulligt med gluggen. Fina bilder även från lördagskvällen!

Kram mamma

2010-10-26 @ 18:49:57
Postat av: vera

Naauew, en väldigt söt tannalös tjej=)



Kramis

2010-10-27 @ 00:09:59
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0