Jahapps..

Hösten är här och jag fryser nästan ballarna av mig på morgnarna när jag cyklar till jobb..snart åker bannemej vinterjackan på..vantar och halsduk har jag redan...

Jobb hela helgen har det varit för min del..fredag kväll var den enda dagen jag på fullt kunde mysa med familjen..trist med helger =(
Jag jobbade hel dag igår söndag..men där emellan så hann vi med att gå ut på upptäcktsfärd i närområdet..vi plockade en massa löv,kottar och kastanjer som ska få bli en höst tavla som vi ska ha i trappan..än så länge har vi Lærkes konstverk och en somma tavla där..tanken var att hela trappen skulle prydas av foto på barnen och deras konstverk..vi lär ju få en hel del till =)



Jens klätterapan Krogh
Efter denna bilden dog kameran =( måste köpa nytt batteri till den alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0