Fredag it is..

Började morgonen..med bajs (!?) en ny tidpunkt på dygnet som den lilla valt!Kl 07.20 ville Lilia stiga upp....men jag fick ändå henneatt stanna kvar..vi låg kvar i sängen en bra stund och mös..bolibompa på tv,och där låg vi 3 ihopa tätt och jag ville aldrig stiga upp =)
Vi gick ner och fick i oss frukosten..barnen fick sitta framför tv idag (flåt Jens) =) sen tog jag mig en dusch,och fick på barnen kläder!
Vi gick till mitt jobb för att köpa pumpor..det blev en hel del för Lærke kunde inte bestämma sig =) tror vi fick med oss 7 stycken hem..det gör förvisso ingenting..fint är det ju med alla färgerna!

Nu är vi hemma igen och dom börjar redan bli uttråkade..ska försöka att lägga Lilia en stund och sen får jag och Lærke måla eller pyssla med något..

Imorgon ska jag och Jens åka in till staden..(utan barn) Lærke behöver lite av varje..hon växer som bara den,Lærke liten har blivit stor!
Mamma och pappa ställer upp och tar barnen..ska bli skönt..jag och Jens ska få vara just oss..och jag längtar!!Känns som om det var en evighet sedan vi gick och höll varandra i handen!Så nu hoppas vi på fint väder så att vi kan hinna med en kaffe i höstsolen med =)

Jag önskar er en härlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Mamma & pappa

Och som vi ska njuta av våra härliga barnbarn.

Mamma

2010-10-15 @ 16:23:05
Postat av: Linda E

Åh vad mysigt det låter med en dag på stan tillsammans med mannen. Få gå och hålla varandra i handen istället för att ha fullt show med två barn... Ha en mysig dag.

Kram

2010-10-15 @ 17:09:20
Postat av: vera

Ha nu en underbar dag tillsammans=)

Åh, nu måste jag gå till jobb å köpa pumpor jag med=D

2010-10-15 @ 23:09:01
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0