Veckans

fredag har varit tråkig..än så länge..vi väntar på Jens och väntan är sååå lång!!

Idag har det varit en riktig tråkfredag..vi har varit en snabb runda på Willys..men jag fick inte med mig allt hem..inte det lättaste att handla en massa med 2st barn och vagn =)
Nästan allt iaf slank ner i korgen..lite som var slut och lite som kan vänta till morgondagen.. (kalas för mig) om ni glömt!! =)
Sen hem och luncha..Lærke fick välja dryck i affären och valde jordgubbsmilkshake till båda två..Lilia har ingen egen åsikt ännu =) Så idag blev det rostmacka med ost och dagens inhandlade dryck till lunch..ingen vidare lunch..men alla dagar pallar man inte stå och göra sig till..

Efter maten så började jag plocka undan här he.....nä usch va trist att skriva ..jag återkommer =) 


Ha en fin fredag och helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0