Smyger..

Stressen smyger sig på efter denna lediga helg..nu är det tid för jobb imorgon igen..kvällspasset!!Har ju inte kunnat slappna av riktigt heller denna helg då det har varit 3st kalas och Jens har varit iväg hela dagen..

Morfars kalas var jätte trevligt..förutom att jag hade en sprängandes huvudvärk och hade svårt för att koncentrera mig på vad alla pratade om och ta hand om barnen..alla försökte att hjälpa till så att jag kunde vila huvudet..men det är svårt att släppa barnen..man hör dom hela tiden och vill vara med om det blir tjaffs eller bråk!!
Vi gav oss när kl var närmre 22 tror jag..då var det rakt hem i sängen med ytterligare panodil i kroppen...och jag somnade..men vaknade tyvärr med huvudvärk igen..
In med panodil och försöka vara människa igen =(

Lærke skulle iväg på kalas till en kompis kl 11..hon blev såååå fin mitt lilla hjärtegull..volangkjol och klackaskor på!!Och ängla hår..jag fick ta några foto på henne men dom orkar jag inte lägga in just nu..
Hon blev hämtad kl 13.30  och då var det bara hem och få på alla i familjen kalas kläder och bege sig till Danmark då svärfar skulle bli firad!!Super trevligt..men huvudvärken gjorde sig påmind hela tiden..
Vi kom inte hem förrens mitt i natten och det blev sängen direkt igen...

Vaknade imorse utav Lilia som skrek HEJDÅ PAPPA,HEJDÅ PAPPA!!!Sen hörde jag dörren gå igen och Jens hade åkt!!Vi steg upp och klädde på oss..och strax därefter ringde mamma och skulle kolla hur långt vi kommit..
Vi hade bestämt att IKEA skulle få ett besök av oss denna gråa,regniga tråkiga söndag!!Liksom resten av Vellinge,Malmö och större delar av södra Skåne..fullt av folk..och med 2 vilda barn..jaja det gick det med..vi hade tagit med oss min moster med och det är just nu barnens stora idol =)

Vi spenderade ca 3 timmar därinne och jag kom hem med för tidig julklapp från mamma och pappa..4st nya stolar till köket..superfina!!Så dom har jag och Jens monterat nu ikväll,fick även med mig 2st nya tavellister till Lilias böcker..dom blev också uppsatta ikväll...och dom obligatoriska doftljusen!!

Får se hur det går nu imorgon på jobb..ser INTE fram emot det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0