Jobbjobbjobb...

Ååååhh vad det är tråkigt att ha ett fast jobb..och som läget är på jobb nu så hade jag inte velat ha något jobb alls.. =(
Men man ska väl vara glad över det antar jag...bara att gå vidare..

Fullt upp som vanligt med diverse saker..hämtningar och lämningar och däremellan allt annat som hör till en tvåbarns mammas liv!!Men jag klagar inte =)
Helgen är på väg med stormsteg och på fredag ska vi fira min morfar som fyller år idag..och jag längtar efter mormors goda mat..och jag hoppas att det blir det jag vill =)
Lördagen ska Lærke liten på kalas så det måste fixas present till tösabiten som fyller..hhmm..!!Och jag måste kolla vad flickebarnet ska ha på sig med jue..fast sen å andra sidan så får jag ju ändå inte bestämma =)

Efter kalaset så styr bilen mot DK då svärfar fyller år..och vad ska vi ta på oss då???Jag har gott om I-lands problem om ni inte märkt det tidigare..
Ska i vilket fall som bli trevligt..nu var det ett tag sedan vi träffade "danskarna" som Lærke säger..haha!!

Söndagen blir jag ensam med barnen då Jens,pappa och kanske morbror sticker till DK för att gå och kolla bilar..så jag får väl ta mamma i hand och hitta på något..kanske Vellinge blomman??Har inte hunnit vara där ännu..

Oj.det var nästan så jag blev stressad redan nu av helgen..den som ska vara skön och lugn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0