Happy Birthday..

Toooooo meeeee!!!!


Idag fyller jag minsann år..och det kommer inte firas idag..vi väntar till helgen..
Huset sov imorse då jag gick till jobb så ingen sång eller kaffe på sängen idag.. =( men det finns ingen anledning att alla ska gå upp bara för det..dom behöver sin sömn!!

Men när jag satt på jobb så ringde dom hemma ifrån och barnen och Jens skrålade i luren =)
Har ju redan fått min present av familjen..min mobil gick i sönder och jag använde Kitty telefonen..men inte fan va den bra heller så det fick bli en ny!! =) inte mig emot!!

På fejjan och i mobilen har det trillat in massor med grattis hälsningar..även från folk man inte trodde..men kul är det iaf!!
Jobbat hat jag gjort idag och fick fina blommor och choklad av 2st väldigt fina arbetskamrater..skönt att ha er!!Tack!!

Lærke vill ha tårta idag..haha..jag bryr mig mindre..men tårta ska vi ha iaf!!

Ha en mysig måndag!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för den goda tårtan du kom med. Hoppas att du fick en fin avslutning på din dag:)

Kram mamma

2010-11-02 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0